Науковий часопис № 105

Титульна сторінка

Зміст

Акрамов Мурод Алішер углі, Гібало О. В., Остапчук Т. С., Слабко В. М.
ІНТЕГРАЦІЯ ШАБЛОНІВ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ

Афанасьєв В. В.
НАУКОВИЙ СВІТОГЛЯД ШКОЛЯРА ЯК ІНТЕГРАЛЬНЕ ОСОБИСТІСНЕ УТВОРЕННЯ ТА ПРОБЛЕМИ ЙОГО ФОРМУВАННЯ

Banias V. V., Banias N. Yu., Lizak K. M., Paul J. Meyer
HOW TO TEACH STUDENTS TO LEARN: MOTIVATION, CHALLENGES AND THEIR SOLUTION

Бондаренко О. І.
ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ТА РАННЬОГО РОЗВИТКУ В НОРВЕГІЇ

Брилін Б. А., Гаврилюк О. А., Твердохліб Н. В., Засипкіна Л. А., Касько Т. В.
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Бублик О. І.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДЛЯ 10-ГО КЛАСУ: НОВІ АСПЕКТИ В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ

Губарєв І. В., Іскандарова-Мала А. О., Музичка К. О.
РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОГО ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРИ В ШАШКИ-64 З МЕТОЮ УДОСКОНАЛЕННЯ ТАКТИЧНИХ ТА ТЕХНІЧНИХ НАВИЧОК СПОРТСМЕНІВ-ШАШКІСТІВ

Євтушенко Ю. О.
АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ: ВИКЛИКИ, МОЖЛИВОСТІ, ПЕДАГОГІЧНІ РІШЕННЯ

Єнгаличева І. В.
ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАЦІЇ В МЕЖАХ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ

Камбур А. В.
ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ: ЦІННІСНИЙ ПІДХІД

Коваленко А. О.
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ: АНАЛІЗ ПІДХОДУ СЮЗАН СПЕНС КРІЗЬ ПРИЗМУ СЬОГОДЕННЯ

Коваль Р. С.
ІСТОРІЯ ЛИЧАКІВСЬКОГО КЛАДОВИЩА У ПРАЦЯХ ІНОЗЕМНИХ ДОСЛІДНИКІВ

Кухнюк О. В., Снісар О. А., Коцюруба В. П., Ліфер К. О.
ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ SOFT SKILLS НА ЗАНЯТТЯХ З ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Кушнірук І. І.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ

Мітельман І. М.
РОЗВИТОК ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ГРАНИЧНИЙ ПЕРЕХІД ЯК ЕЛЕМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ В НЕРІВНОСТЯХ ОЛІМПІАДНОГО ХАРАКТЕРУ

Orucov V. O., Calilova Kh. Kh.
CLIMATE CHANGE MITIGATION STRATEGIES AND THEIR INTEGRATION INTO THE EDUCATIONAL PROCESS

Павлова В. В.
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Palasevych I. L.
PECULIARITIES OF USING FAIRY TALE THERAPY IN WORKING WITH PRESCHOOL CHILDREN

Плаксін А. А., Курбатов А. А.
ПОСИЛЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ У ВЗВО ДЛЯ ВЕДЕННЯ БОЙОВИХ ДІЙ

Khomenko A. O.
A COMPARATIVE ANALYSIS OF JOURNALISM CURRICULAAT UKRAINIAN UNIVERSITIES

Хоркін Д. М., Мельник К. Г.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Шапран О. І., Шапран О. Ю.
ОСНОВНІ ТРЕНДИ І ВИКЛИКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ У ПРАКТИЦІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Шевченко Ю. М., Кондратенко В. О., Барбашова І. А., Свириденко Г. В., Таран К. О.
НЕЙРОКОРЕКЦІЯ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ У ДІТЕЙ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ

Yurko N. A., Romanchuk O. V., Danylevych M. V., Khudoba V. V., Vorobel M. M.
TOURISM SPECIALISTS’ TRAINING: ONLINE RESOURCES FOR LANGUAGE SPEAKING PRACTICE

Яндола К. О., Кислий В. Д., Приходько Д. П.
ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАПСИХОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КУРСАНТІВ