Науковий часопис № 94

Титульна сторінка

Зміст

Анікєєв Д. М., Ши Шицзє
ФІТНЕС-ІНДУСТРІЯ КИТАЮ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19

Бордюк О. М., Слабко В. М.
ТРАНСКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ДО ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ПРІОРИТЕТ СУЧАСНОЇ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ (УКРАЇНСЬКО-КИТАЙСЬКИЙ ДОСВІД)

Ван Сян
САМООСВІТНЯ КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Васкевич О. Є.
ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ДИЗАЙНУ

Havrylenko K. M., Prykhodko D. S.
DEFINITION OF INTERNET DISCOURSE IN MODERN LINGUISTICS

Гожельник І. В.
ФЕНОМЕН ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Гончаренко О. В., Іонова І. М.
ЧОЛОВІКИ ЯК ОБ’ЄКТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД

Гусарова А. М., Вдовенко Н. В., Россоха Г. В., Козак І. О., Шарафутдінова С. У.
ДІАГНОСТИКА ТА МОЖЛИВІ ПРИЧИНИ ЗАЛІЗОДЕФІЦИТНИХ СТАНІВ У КВАЛІФІКОВАНИХ СПОРТСМЕНОК

Дорохова Н. Г.
КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СТОМАТОЛОГІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ

Заверико Н. В., Сущенко Л. О., Соловйова Т. Г.
ІННОВАЦІЇ В НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Зелінська-Любченко К. О., Личко С. О., Мороз Л. В., Стахова Л. Л.
АНОМАЛІЇ ВУЗДЕЧОК ГУБ І ЯЗИКА ЯК МЕДИКО-ЛОГОПЕДИЧНА ПРОБЛЕМА

Іваннікова О. М.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ФОРМУВАННЯ МОВНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Казаннікова О. В.
ОСОБИСТІСНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА В КОНТЕКСТІ ВОЄННИХ РЕАЛІЙ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ

Каніболоцька О. А.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОСТІ

Кліш І. С., Мороз М. С., Митчик О. П.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО НАВЧАННЯ ОСНОВ МЕТОДИКИ ТА ТРЕНУВАННЯ В ЛЕГКІЙ АТЛЕТИЦІ

Костюк О. П.
ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Кравчина Т. В.
РЕФЛЕКСИВНІСТЬ ЯК ВЛАСТИВІСТЬ СУБ’ЄКТА

Кушнірук C. А.
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ (ХІХ – ПОЧ. ХХІ СТ.)

Матвієнко О. В., Олефіренко Т. О.
ВПЛИВ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ НА ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ СТУДЕНТІВ У НАДДНІПРЯНСЬКІЙ УКРАЇНІ ХІХ СТОЛІТТЯ

Ситнік Т. І.
РОЛЬ «УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ

Слабін В. К.
ХІМІЧНІ ЕПОНІМИ У ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ: НЕРЕФЛЕКСИВНЕ СПРИЙНЯТТЯ Й НЕПЕВНЕ СТАВЛЕННЯ

Слободян С. Б.
ІСТОРІЯ ТА РОЗВИТОК КАТЕХИЗАЦІЇ В ПЕРВІСНІЙ ЦЕРКВІ

Стасів Н. І., Білецька Л. С.
ОСОБЛИВОСТІ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ

Стешиц І. В.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Чжан Яоюй
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ

Швець Т. Е.
ІНТЕГРАТИВНА ТЬЮТОРСЬКА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ОСОБИСТІСНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ

РЕЦЕНЗІЇ

Карпенко О. Є.
ГІРСЬКА ШКОЛА РЕГІОНУ УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТ (рецензія на монографію: Червінська І.Б. Соціокультурний простір гірської школи регіону Українських Карпат: монографія. Івано-Франківськ: Симфонія Форте, 2020. 380 с.)