Галатюк Ю. М. ТВОРЧА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ У КОНТЕКСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З МЕХАНІКИ
Дудка Т. Ю. ІСТОРІОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ (ДО V СТ.)
Закалюжний В. М. ПРО ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ТА МЕТОДИЧНИХ СИСТЕМ НАВЧАННЯ
Костецька М. В. РЕСТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАІНИ
Мулярчук Є. І. ВЧИТЕЛЬСТВО ЯК ПОКЛИКАННЯ
Мухортова Н. О. ВИКОРИСТАННЯ ЗНАНЬ З БІОМЕХАНІКИ У ЗАНЯТТІ СПОРТОМ
Редько Г. Б., Толпекіна Г. В. ЗАУВАЖЕННЯ З ПРИВОДУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Сиротюк В. Д. МІСІЯ КОСМІЧНОГО ТЕЛЕСКОПА “КЕПЛЕР” – ПІЗНАННЯ ВСЕСВІТУ
Сиротюк Т. А. ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ У ГАЛУЗІ ВОКАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА: ПРОБЛЕМИ Й ОСОБЛИВОСТІ
Сільвейстр А. М., Моклюк М. О., Моклюк О. О. ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Смирнова І. М. ПРОФЕСІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЇ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
Чумак М. Є. ПОСТАНОВКА ЗАПИТАНЬ УЧНЯМИ ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
Шарко В. Д. ФРЕЙМОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ФІЗИЧНИХ ЗНАНЬ
Шевченко А. Ф. ДЕЯКІ ПИТАННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З ФОРМУВАННЯМ КОГНІТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Шило С. В. МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
Школьний О. В., Захарійченко Ю. О. ПРО ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА З МАТЕМАТИКИ
Янісів Ю. О. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ