Науковий часопис № 101

Титульна сторінка

Зміст

Єсіна Н. О., Романова І. А., Шеплякова І. О.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФІЛАКТИКИ ВІКТИМНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ

Задорожна О. І., Ісаєва О. С.
СТРУКТУРНІ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ ГУМАНІСТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ЛІКАРЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Заслужена А. А., Хайдарі Н. І.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ВІРТУАЛЬНОЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Кононенко А. Г., Слабко В. М.
РЕАЛІЗАЦІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СУДНОВИХ МЕХАНІКІВ

Король Т. В., Іккерт О. В., Бичкова С. В., Мерлавський В. М., Манько В. В.
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН БІОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ

Кривонос О. М., Мінгальова Ю. І., Кривонос М. П., Дєдух Т. А.
ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ

Кузьміна М. О., Стадник А. Г., Зеркаль А. В., Садикіна А. С., Усатий Є. М.
СОЦІАЛЬНА РОБОТА В УМОВАХ КОНФЛІКТУ: ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НКО НА ПРИФРОНТОВИХ ТЕРИТОРІЯХ

Марушкевич А. А.
СУБ’ЄКТНО-СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД У ВДОСКОНАЛЕННІ ЗМІСТУ ТЬЮТОРСЬКОЇ СТРАТЕГІЇ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Себало Л. І., Севастюк М. С.
ІНТЕГРАЦІЯ STEM-ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Скиба Ю. А.
РОЛЬ ТЬЮТОРИНГУ У ВІДНОВЛЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Сорочан Л. Ф.
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Червоненко К. С.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Шпаляренко Ю. А.
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ОРІЄНТОВАНОГО НА СТУДЕНТА

Шутенко І. В., Лотошнікова С. А.
РОЗВИТОК КОЛОКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ЯК ІНОЗЕМНОЮ

Atamanenko I. O., Ilchenko O. O.
ANALYTICAL ASSESSMENT OF THE ROLE OF THE SOCIOHUMANITARIAN COMPONENT IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE OFFICERS