Науковий часопис № 84, Том 1
Титульна сторінка
Зміст
Аліпова Т. С.
АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РІВНЯ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ
Анічкіна О. В., Камінський О. М., Романишина Л. М.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИЧНОЇ ХІМІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Аношкова Т. А.
ГЛОБАЛЬНА ОСВІТА У ВИЩІЙ ШКОЛІ США: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ
Бєлкова Т. О., Малахова Ж. В., Якушевський В. О.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ
Бєльчев П. В., Бурцева О. Г.
ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ІЗ ДИСЦИПЛІН ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Вихор В. Г.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Гальчун Н. П.
СТАНОВЛЕННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК САМОСТІЙНОГО НАУКОВОГО НАПРЯМУ
Герман Л. В., Шульга І. В., Кузіна В. Ю.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
Голубнича Л. О.
ПРЕДМЕТ ДИДАКТИКИ: АНАЛІЗ ВИЗНАЧЕНЬ НАУКОВЦЯМИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Гуменюк В. В.
СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ МЕДИЦИНИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ШЛЯХИ ЙОГО ФОРМУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Давиденко О. Б., Задорожна Т. П.
ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Дем’яненко А. М., Шевченко Ю. В.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ПРАВОВОЇ ВИХОВАНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ: СУТНІСТЬ Й ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Драч І. В., Поберецька В. В.
АНАЛІЗ ФІНСЬКОЇ МОДЕЛІ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Ємельянова Д. В.
ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ СТУДЕНТІВ У РАЗІ НАВЧАННЯ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ
Єрьоміна Л. Є., Журавльова Л. С., Волкова В. А.
ІДЕЇ АРТ-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Замша А. В.
КОНЦЕПЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ДОСТУПНОСТІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ГЛУХИХ ТА НАПІВГЛУХИХ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Іванчук С. А.
ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ПРИНЦИПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНО ДОЦІЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Кикіньова Л. М., Зиско В. В.
ОСОБЛИВОСТІ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ КОМПЛЕКСУ ЕВРИСТИЧНИХ ПРИЙОМІВ
Коростіянець Т. П., Нєдялкова К. В.
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Крюкова Ю. Д.
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (НА ПРИКЛАДІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ)
Курок Р. О.
МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЕКОНОМІЧНИХ КОЛЕДЖІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Левченко Н. В., Коляда Н. М.
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ПРОГРАМИ “МОЛОДІЖНИЙ ПРАЦІВНИК” В УКРАЇНІ
Максимова К. В., Соїна І. Ю., Петрусенко Н. Ю.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ВИБІРКОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ ФІТНЕС-КУЛЬТУРИ” У РІЗНОПРОФІЛЬНІ ЗАКЛАДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Марчук В. С.
ОСОБЛИВОСТІ ПОРУШЕНЬ ОПОРНОЇ ЗДАТНОСТІ НИЖНІХ КІНЦІВОК У ДІТЕЙ
Матвеєва Н. О., Матішак М. В.
РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ЗАСАДНИЧІ ПІДВАЛИНИ
Мельник В. І., Гребенюк Т. М.
КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ