Науковий часопис № 104

Титульна сторінка

Зміст

Анголенко В. В., Печериця Н. М., Рассказова О. І., Тарасенко Н. В.
РОЛЬ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ СУБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З РАС У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ЇХ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК

Аряєв М. Л., Сеньківська Л. І., Лотиш Н. Г., Усенко Д. В., Капліна Л. Є.
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ІНТЕРНАТУРІ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПЕДІАТРІЯ»

Бєлкова Т. О.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТІЙКОЇ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, СПРЯМОВАНОЇ НА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Бойчук В. С.
ІНТЕРАКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ АНГЛОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ

Булгару Н. Б., Дишель Г. В.
ІНФОГРАФІКА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Варяниця Л. О.
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ЗАСІБ ОСМИСЛЕННЯ ЕКЗИСТЕНЦІЙНИХ СТАНІВ: РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ

Григоренко В. А.
НОВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАВЧАННЯ РОБОТОТЕХНІЦІ У ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ

Жула Н. А.
ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ЯК ІНСТРУМЕНТ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ СУБʼЄКТІВ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ

Козир А. В., Ткач М. М., Топчієва І. О., Слабко В. M.
ПІДГОТОВКА АСПІРАНТІВ З МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Кравченко С. О., Садовенко С. Г., Смолякова І. А.
ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

Круглик О. П., Волос А. С.
СВІТОВИЙ ДОСВІД STEM-ОСВІТИ ТА ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Кудрявцева О. А., Дибець А. Л.
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Купіна І. О., Гнатовська К. С.
ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЕКСПРЕСИВНОЇ ЛЕКСИКИ

Миргород В. О.
КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ВИКЛАДАЧА ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

Новік С. М., М’якота О. Г., Бондаренко В. П., Сукач О. В.
СПОРТИВНІ ІГРИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Овчиннікова І. І., Леута О. І., Кравцова Ю. В., Матвєєва С. А., Макаренко Л. Л.
МОВНА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО ДИСКУРСУ: КОГНІТИВНІ, КОМУНІКАТИВНІ ТА ЛІНГВОКУЛЬТУРНІ ВИМІРИ

Оржицький Р. Л., Мазін В. М.
БОКС ПОКРАЩУЄ SOFT SKILLS

Орленко І. М.
СПРИЙНЯТТЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГАМИ: ДОСЛІДНИЦЬКИЙ АСПЕКТ

Reshnova S., Vasylieva N., Popovych T., Pylypchuk L., Solona Yu.
ANALYSIS AND ASSESSMENT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE POTENTIAL FOR IMPROVING AND AUTOMATING THE DEVELOPMENT OF METHODOLOGICAL SUPPORT FOR THE EDUCATIONAL PROCESS IN DISTANCE LEARNING

Романюк Р. К., Блажко О. А., Бірюкова Н. В.
МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДО РОБОТИ В СИСТЕМІ ПРОФІЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Romanchuk N., Maiboroda O.
STRUCTURE, CRITERIA, AND INDICATORS OF SCIENCE AND RESEARCH COMPETENCE OF FUTURE ENGINEERS

Рудик Т. О., Селезньова Н. П.
ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ОПТИМІЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Рябець Д. В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ФАСИЛIТАЦIЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ

Слюсаренко М. А., Боско Н. М., Шокол О. С.
ЯКІСНІ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ: СУТНІСТЬ, ФУНКЦІЇ ТА ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ

Смолякова І. Д.
СПОРТИВНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ПЕДАГОГІВ-ТРЕНЕРІВ

Стєпанова К. В., Денисова Т. В., Рибалко А. П.
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ДОДАТКІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ

Тараненко І. В., Кириленко О. І.
ОПТИМІЗАЦІЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ПЛАВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Фастов І. В.
САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК УМОВА ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Чайка І. Ю., Ель Гуессаб К., Цокур Є. Г.
СОЦІАЛЬНЕ ІНСПЕКТУВАННЯ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ: МОЖЛИВОСТІ ПРОЄКТУВАННЯ МОДЕЛІ ДЛЯ УКРАЇНИ

Черненко О. В.
ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ, НАКОПИЧЕНИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Чупандіна Г. В.
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ З РАС В ОСВІТНЬО-РОЗВИВАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ