Науковий часопис № 79, Том 2

Титульна сторінка

Зміст

Невмержицька О. В., Івах С. М.
ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Несін Ю. М.
АНАЛІЗ АНГЛОМОВНОГО ПІДРУЧНИКА “ПІДПРИЄМСТВО 4”

Никоненко Н. В.
ПРОФЕСІЙНЕ ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ: ПРИЗНАЧЕННЯ ТА СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ

Олійник О. П., Олійник С. В.
НИЗЬКА МАТЕМАТИЧНА ГРАМОТНІСТЬ ПІДЛІТКІВ УКРАЇНИ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Osmachko S. A.
LANGUAGE TEACHING METHODS FOR TUTORS’ PREPARATION IN THE FIRST HALF OF THE XX CENTURY

Паласевич І. Л., Семенюк В. І.
МОВЛЕННЄВО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Палиця Г. С.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ

Петренко М. Б.
ФОРМУВАННЯ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Пилипчук В. В.
ІСТОРІЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЯ БАНДУРИ

Підвальна Ю. В.
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Пішак О. В., Романів Л. В., Поліщук Н. М.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ, СПОРТУ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ

Polishchuk G. V.
THEORETICAL DEVELOPMENT AND PRACTICAL SIGNIFICANCE OF “BULLYING” CONFLICT RESOLUTION CASE FOR FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS

Потапова Н. В., Отрошко Т. Ф.
ІННОВАЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИК СУЧАСНОСТІ

Просіна О. В., Ануфрієва О. Л.
МАРКЕТИНГОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ ТА ЇЇ РОЗВИТОК У МЕЖАХ ДЕМОКРАТИЧНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Радзівілова І. А.
МОТИВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Ремзі І. В., Школа О. М., Самойлов С. А.
ВПЛИВ ОЗДОРОВЧОЇ АЕРОБІКИ НА РОЗВИТОК РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Романова О. О., Мудрик О. В.
SMART-НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР ІНФОРМАЦІЙНОГО ФОРМУВАННЯ СУСПІЛЬСТВА

Рудюк Т. В.
ПСИХОЛОГІЯ КОХАННЯ ТА ВИВЧЕННЯ РОДИННИХ ЛЕКСЕМ (КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД)

Рябокучма Т. О., Горбаченко А. Л.
ЗАСТОСУВАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ОПАНУВАННЯ НАВИЧОК СЛУХАННЯ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Садова І. І., Калита Н. І.
ТЕХНОЛОГІЇ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ВИКЛАДАННЯ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ПРАКТИЦІ

Саєнко М. С., Лобач Н. В., Ісичко Л. В.
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Сергієнко Т. В.
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ФАХОВОЇ МЕДИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Смолякова І. Д.
ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД ГЕНДЕРНИХ ПІДХОДІВ У СПОРТІ

Cобченко Т. М., Цінь Шен
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНІ ТА КНР

Соловей О. М., Рогальський В. І., Журавель О. А., Діщенко Д. В., Петренко С. П., Шеверун В. С.
ОЦІНКА ВИСТУПІВ ПРОВІДНИХ УКРАЇНСЬКИХ КЛУБІВ У ЄВРОКУБКОВОМУ ТУРНІРІ З ГАНДБОЛУ СЕРЕД ЖІНОЧИХ КОМАНД

Соляр Л. В.
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ХОРЕОГРАФІЇ

Ставицька І. В., Куценок Н. М., Корбут О. Г., Свиридова Л. Г.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Степанюк А. В., Кобук О. А., Смокович Т. В.
МУЗИЧНО-МОВНИЙ ЖАНР ЯК КОМУНІКАТИВНЕ ЯВИЩЕ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Стеценко Н. М., Ткачук Г. В.
ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Стинська В. В., Ящишин З. М., Кліщ І. П.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ

Тодорцева Ю. В.
ТЬЮТОРИНГ ЯК ПРОЦЕС СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ

Толмачова І. М.
ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПРИНЦИПОМ ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ “ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА”

Трофаїла Н. Д.
ГІПЕРАКТИВНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Туманова Ю. В.
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Фаненштель Н. В., Гамрецька Г. С.
ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ТА СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДІВ

Федорович А. В.
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Федурко-Попик Ю. С.
СТАНОВЛЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В ГІМНАЗІЯХ СХІДНОЇ ГАЛИЧИНИ (ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)

Філіппова Л. В.
РОЗВИТОК САМООРГАНІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Хома Т. В., Джуган Л. М.
ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Хриков Є. М.
ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: УПРАВЛІНСЬКІ ЗАВДАННЯ

Чіжова Н. В., Антоненко І. І.
ОСОБИСТІСНА МОБІЛЬНІСТЬ: КЛЮЧІ ДО УПРАВЛІННЯ

Чорнобай Б. В.
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОЄДНАННІ З ЗАСОБАМИ ІКТ В АГРАРНОМУ ВИРОБНИЦТВІ

Шевчук А. О.
МЕТОД КОЛЕКТИВНОГО НАПИСАННЯ ЕСЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА У СТУДЕНТІВ

Шевчук Г. Й.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ПЕРЕВАГИ, НЕДОЛІКИ, ПЕРСПЕКТИВИ

Яковенко О. І.
НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Яценко Т. О.
ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ У СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ