Науковий часопис № 92
Титульна сторінка
Зміст
Andreiko L., Medvedovska D., Skarlupina Yu.
ONLINE: AN OBSTACLE OR AN OPPORTUNITY
Balatska O.
COMPLEX OF EXERCISES FOR TEACHING CIVIL ENGINEERING STUDENTS HOW TO WRITE A COVERING LETTER IN ENGLISH
Болотнікова А. П.
МОТИВАЦІЙНО-ЦІЛЬОВИЙ АСПЕКТ У НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ
Бондар Н. В.
БАЗОВІ КОНЦЕПТИ МЕНТАЛЬНОСТІ В АСПЕКТІ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
Галаур С. П.
ІНТЕРМЕДІЙНИЙ КОД ГАСТРОНІМІВ У ЖАНРІ МЕНЮ: ВИВЧЕННЯ ІНШОМОВНИХ СЛІВ ПІД ЧАС ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКСКУРСІЇ
Hunchenko Yu.
PECULIARITIES OF TEACHING VOCABULARY AT ESP CLASSES
Домаренко М. В.
ВИКОРИСТАННЯ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ТА ВЕБ-РЕСУРСІВ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ПРАКТИКИ АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Korol T.
REFLECTIVE APPROACH TO PROSPECTIVE PHILOLOGISTS’ TRANSLATION COMPETENCE ASSESSMENT
Лещенко Т. О., Шевченко О. М.
ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ ЗАСОБАМИ ІМЕРСИВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ
Manhura S., Sereda A.
COMPLEX GRAMMATICAL TRANSFORMATIONS IN THE PROCESS OF TRANSLATION FROM ENGLISH TO UKRAINIAN
Москаленко М. В.
АВТЕНТИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ ГРАМАТИЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 227 ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ, ЕРГОТЕРАПІЯ
Різник Ю. Ю.
СЛОВОТВІРНА КОНТАМІНАЦІЯ В АВСТРІЙСЬКОМУ ВАРІАНТІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ: ДО ПИТАНЬ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Таловиря Г. М., Петрук Л. А.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ ВИМОВИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Teteruk S., Pasternak T., Bondar S.
USING VIDEO MATERIALS AS A MEANS OF INCREASING THE EFFECTIVENESS OF FOREIGN LANGUAGE PERCEPTION AND UNDERSTANDING
Turchyn O.
PSYCHODIDACTIC PROBLEMS OF LEARNING A FOREIGN LANGUAGE AT INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION
Fedorenko Yu.
INTERACTIVE TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF STUDENTS ORAL COMMUNICATION TEACHING
Чередник Л. А., Болотнікова А. П.
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР В ІСТОРІЇ ПОЛТАВСЬКОЇ ПОЛІТЕХНІКИ (1818–2023 РР.)
Чернишов В. В.
МЕТОДИКА ОБЕРНЕНОГО НАВЧАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ
Shvetsova I., Bondarenko V.
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) IN THE TEACHING OF MARITIME ENGLISH: IMPLICATIONS AND ADVANTAGES