Науковий часопис № 80, Том 2

Титульна сторінка

Зміст

Лазарєв О. В., Фернос Ю. І.
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Левченко Я. Е., Ян Чжуан
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Лемко Г. І.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ М. СТЕЛЬМАХОВИЧА

Литвинська Т. Ю.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЛАТФОРМ QUIZLET І KAHOOT ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Lukatska Ya. S.
STRUCTURE OF SOCIAL COMPETENCE OF FOREIGN STUDENTS

Марченко Г. В.
ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СУТНОСТІ КАТЕГОРІЇ “МЕДІАГРАМОТНІСТЬ”

Марчук В. М.
ПРИЙОМНА СІМ’Я ЯК УНІКАЛЬНИЙ ОБ’ЄКТ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ

Медведєва М. О., Жмурко О. І., Криворучко І. І., Ковтанюк М. С.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ УЧАСНИКАМИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ДОДАТКІВ

Мельничук І. М.
ПРАКСЕОЛОГІЗАЦІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ МЕХАНІЗМ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Михайленко О. В., Мамчич О. Б.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Моргунова Н. С., Маковєй Р. Г.
РОЗВИТОК АУДИТИВНИХ НАВИЧОК У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Netreba M. M., Khadzhinova I. V.
USE OF MEDIA EDUCATION TECHNOLOGIES IN PRIMARY SCHOOL

Охріменко О. В., Ляшенко Є. В., Біла Т. А.
ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ГІДРОХІМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ

Петрова Ю. Ю.
ДИСКУСІЯ ЯК СУЧАСНИЙ РІЗНОВИД ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Підсосонна О. В.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОЗВИТКУ ГНУЧКИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Поночовна-Рисак Т. М., Гурбанська С. О.
УСВІДОМЛЕННЯ ПЕРСПЕКТИВИ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ОДНА З ВАЖЛИВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ

Попадич О. О.
ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРАЛЬНОГО ПРАВОВОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ СИСТЕМНО-КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Приступа Я. В.
ЗАРОДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХIХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

Рибалко П. Ф., Хуртенко О. В., Харченко С. М., Дмитренко С. М., Красілов А. Д.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ГИРЬОВИМ СПОРТОМ

Розгон В. В.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Романова Т. А.
ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Романькова К. О.
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У СФЕРІ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ, СПЕЦИФІКА, ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ

Руденко Г. О.
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПРИКЛАДІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Рудик Т. О., Суліма О. В.
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Самоленко Т. В., Янченко І. М., Бражник В. М.
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗА УМОВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Сарієнко В. В., Сарієнко В. К., Чайченко В. Ф.
ЛОГІКО-ДИДАКТИЧНИЙ ЗМІСТ ВИВЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “ДОВЖИНА” У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Сачанюк-Кавецька Н. В., Маятіна Н. В., Новак О. М.
ЦИФРОВА ПЕДАГОГІКА У КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П.
ПРОБЛЕМА НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ ЦИФРОВОЇ ЕРИ: ПИТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ

Таран О. П., Нізовська Ю. Ю.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІМОДАЛЬНОГО СПРИЙМАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ

Тробюк Н. Ю.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ У ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Трухан Г. В.
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ШКОЛИ ТА СІМ’Ї У НОРВЕГІЇ: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ

Хижна О. П., Борисов В. В., Півненко Б. І., Чжан Вей
МУЗИЧНА ПЕДАГОГІКА ТА МУЛЬТИМЕДІА: У ПОШУКАХ ВТРАЧЕНОГО СЕНСУ

Чубук Р. В.
РЕФЛЕКСІЯ Й ЕМПАТІЯ ЯК НЕОБХІДНІ СКЛАДНИКИ У ВИРІШЕННІ СОЦІАЛЬНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ КЛІЄНТІВ

Чусова О. М., Ваколя З. М., Чейпеш І. В.
ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Якименко П. В.
СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДО ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ