Науковий часопис № 79, Том 1

Титульна сторінка

Зміст

Аксакова Н. О.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

Аніщенко В. О.
ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СТУПЕНЕВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Антипова Ж. И., Барсукова Т. А.
БАДМИНТОН – ЭФФЕКТИВНОЕ СРЕДСТВО ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ СТУДЕНТОВ

Антіпова Ж. І., Шурхал Л. О.
АЕРОБІКА ДЛЯ СТУДЕНТОК НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Балацинова А. Д.
ДІЯЛЬНІСТЬ РАДИ ПРИ ПОПЕЧИТЕЛІ КИЇВСЬКОГО НАВЧАЛЬНОГО ОКРУГУ З УПРАВЛІННЯ ФУНДУШЕВИМИ СПРАВАМИ (1835–1881 РОКИ)

Барнич О. В., Кравченко І. М., Мамчич О. Б.
ТВОРЧА УЧНІВСЬКА ІМПРОВІЗАЦІЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ ЯК ШЛЯХ ДО РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Благун С. С.
ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Богомаз О. Ю.
ФОРМУВАННЯ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ ТА КРИТИЧНОЇ МЕДІАГРАМОТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Бодарєва М. І., Боряк О. В.
ЛОГОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ДЕФІЦИТ ЯК ПРОБЛЕМА ІНКЛЮЗІЇ

Бойко Г. І.
ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДРУГОГО КУРСУ (ХІМІЯ)

Боляк Т. М.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК УМОВА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ (НУШ)

Bukhniieva О. A., Bankul L. D.
IMPLEMENTATION OF SELF-ORGANIZED EDUCATIONAL SPACE INTO THE PROCESS OF MUSIC ART LEARNING

Васільєва П. А.
ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В КОЛЕДЖІ

Виноградова О. В.
ІНТЕГРОВАНІ СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ЯК НАПРЯМ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ В ГРОМАДІ

Ворожбіт-Горбатюк В. В., Штефан М. В.
ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ: ІЗ ДОСВІДУ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ “ХУДОЖНЯ ТВОРЧІСТЬ”

Гайдученко А. Г.
ЗАСТОСУВАННЯ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ

Галацин К. О., Фещук А. М.
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ЗВТО

Георгиевская З. А.
ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ И ЕГО РОЛЬ В СОВРЕМЕННОМ ОБЩЕСТВЕ

Гоголь Н. В.
КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ: ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ

Горобченко Н. В.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКА

Гричаник Н. І.
МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ШКІЛЬНОГО АНАЛІЗУ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ

Грінченко А. М., Мамикіна А. І.
ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ МУЗИКАНТА-ПІАНІСТА

Гусєва Т. О.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЗМІСТУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ В РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЦЕНТРАХ

Гущак Ж. М., Гера Т. І.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ

Джаман Т. В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Дмитренко К. А., Сирова Ю. В., Колосова С. В.
РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Дронова О. О.
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В КОНТЕКСТІ ЗАВДАНЬ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Ємельянова О. Ю.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА ЯК УМОВА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Ільницька Г. С., Гончарук Н. В., Ільницька Л. В.
ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМНОЇ ПЛАТФОРМИ PHARMEL ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕРАПЕВТИЧНІ ВПРАВИ»

Ільницька Л. В.
РОЗРОБКА ЕСТЕТИЧНО-ВИХОВНИХ ПРИНЦИПІВ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ОСОБИСТІСНОГО ВНЕСКУ АНДРІЯ ЧЕБИКІНА)

Кабур Л. М.
КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Ключник В. Я.
ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ

Князян М. О., Григорович О. В.
ТЕОРЕТИЧНИЙ БАЗИС ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Конотоп О. С.
РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 013 ПОЧАТКОВА ОСВІТА

Котвіцька А. А., Буданова Л. Г.
ҐЕНЕЗА ІДЕЇ ВИЯВЛЕННЯ ТА НАВЧАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ЗДІБНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Кравцова Н. Є., Білозерська Г. О., Швець І. Б., Кравченко І. М.
ВОКАЛЬНО-ХОРОВЕ ВИКОНАВСТВО ЯК ВИД ІНТЕРАКТИВНОГО МУЗИКУВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Кузьменко О. С.
МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК ЧИННИК РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ТЕХНІЧНИХ ЗВО

Курліщук І. І., Павленко І. Г., Сєваст’янова О. А.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Максименко Н. Б., Салига Н. М.
МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Малахова М. О.
ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В НАВЧАЛЬНИХ НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КОЛЕКТИВАХ

Мамчич О. Б., Найдьон К. В., Барнич О. В.
БУКТРЕЙЛЕР ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ЧИТАННЯ

Мартиненко В. О.
РОЗВИТОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗДАТНОСТІ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПОЕТАПНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ЗМІСТУ ТЕКСТУ

Мельниченко Н. П.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Mесарош Л. В.
ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ОНЛАЙН-ТЕХНОЛОГІЙ НА СПРИЙНЯТТЯ ВІЗУАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ ФІЗИКИ

Мирковіч І. Л.
РОЛЬ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО”

Михнюк С. В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Miroshnyk I. V.
THE USE OF QR-CODES IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE TO THE FUTURE EDUCATORS

Моргай Л. А.
РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА З ПРОБЛЕМНИМИ СІМ’ЯМИ