Науковий часопис Cпецвипуск, Том 1
Титульна сторінка
Зміст
Бодик О. П., Салагуб Л. І.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПАРАДИГМИ ЄВРОПЕЇЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ТА СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ФОКУС СУЧАСНИХ НАРАТИВІВ VS ТРАДИЦІОНАЛІЗМУ
Havran M., Krokhmalna Z.
IMPROVING INTERNATIONAL RELATIONS SPECIALISTS TRAINING SYSTEM IN THE CONTEXT OF EUROPEAN INTEGRATION (EXPERIENCE OF POLAND)
Гаврилюк М. В., Якимович Т. Д.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОДЕЛЮВАННЯ БАГАТОМІРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Herasymenko O.
EUROPEAN EXPERIENCE IN THE DEVELOPMENT OF THE SYSTEM OF LIFELONG LEARNING OF UKRAINE
Гладких А. В., Шарова Т. М., Гінетова Т. Л.
ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ В УКРАЇНІ: ДИСТАНЦІЙНА ПІДГОТОВКА ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ ДО КОНКУРСІВ ТА ОЛІМПІАД
Глінчук Ю. О.
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ З ОХОРОНИ ПРАЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПОСТУПУ УКРАЇНИ
Гнатів З. Я.
ПАТЕРНИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: ОСВІТА, КУЛЬТУРА, МИСТЕЦТВО
Голєва М. С.
РОЗВИТОК ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ЄВРОПІ ТА МОЖЛИВІСТЬ ЇЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СИСТЕМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ
Горбач-Кудря І. А.
ЄВРОПЕЙСЬКА ІНТЕГРАЦІЯ ДИДАКТИКИ: ДОСВІД УКРАЇНСЬКИХ ВИШІВ
Гринюк С. П., Зайцева І. В.
МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК СКЛАДНИК ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР ВИЩОЇ ОСВІТИ
Gromov I., Kolomiiets A., Suprun M., Kolomiiets T., Hordiienko Y.
INTERNATIONALIZATION OF HIGHER EDUCATION IN UKRAINE AS AN INTEGRAL COMPONENT OF THE GLOBALIZATION PROCESS
Грубі Т. В., Мірошніченко В. І.
ЯКІСТЬ ОСВІТИ ЯК ПЕРЕДУМОВА ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Дернова І. А., Іванова І. В., Боровик Т. М., Залозна Т. Г., Палієнко А. В.
АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Дубровіна І. В., Моцак С. І., Смірнов С. В., Снегірьов І. О.
УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ СТУДЕНТАМИ ТА ВИКЛАДАЧАМИ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
Ємельянова Д. В.
АНГЛІЙСЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Завгородня Т. К., Басараб Н. Я.
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВЕКТОР ЕКОЛОГІЗАЦІЇ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Загородній С. П., Іванічкіна Н. П.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Зінченко В. М., Степаненко О. К., Ніколенко К. В., Лопатинська І. С., Дацюк Т. К.
ВПЛИВ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЮРИСТА
Ігнатова О. М.
ТРАЄКТОРІЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
Калічак Ю. Л.
НОВІ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Калюжна Т. Г., Самко А. М.
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Kardashov V., Chemerys H., Kardashov M.
ETHNOCULTURAL TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF DESIGN EDUCATION IN UKRAINE EUROPEAN INTEGRATION PROCESS
Карпенко Ю. П.
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Кириченко М. О., Отамась І. Г., Антонюк Л. А.
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА ЄС: ВІД ПОТРЕБ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО КОМПЕТЕНЦІЙ
Кириченко О. В.
ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ ЯК ШЛЯХ ПОДОЛАННЯ НАСИЛЬСТВА ЩОДО ЖІНОК В УКРАЇНІ
Кисельова О. Б., Хміль Н. А., Хміль А. М.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ: ДОСВІД ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОЇ СПІВПРАЦІ
Кірдан О. Л., Кірдан О. П.
МЕХАНІЗМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ Й ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Княжева І. А.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ДОМІНАНТА СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Ковтун В. І.
ВІЗІЯ ПРАВОВОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Козловський Ю. М., Савка І. В., Білик О. С., Кушпіт У. В., Заячківська Н. М.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
Коломієць Д. І., Івашкевич В. М., Грицак А. В., Добринський В. С., Хомік О. М.
НЕОБХІДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА В ПІСЛЯВОЄННИЙ ЧАС
Король С. В.
СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В НІМЕЧЧИНІ
Котелевець А. М., Мартинюк Я. В.
СОЦІАЛЬНА ЗГУРТОВАНІСТЬ МОЛОДІ ЯК РЕСУРС РОЗВИТКУ ГРОМАДИ: ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН ТА УКРАЇНИ
Кошелева Н. Г.
ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ВИМІРІ ВИЩОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ