Науковий часопис № 93
Титульна сторінка
Зміст
Abdullayeva Mahira Movlud
THE ROLE OF INTONATION IN DEVELOPING EXPRESSIVE READING SKILLS AND PROSODY IN ELEMENTARY GRADES
Бєльчев П. В., Бурцева О. Г.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СТВОРЕННЯ АУДІОФАЙЛІВ ЗАСОБАМИ ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ ТА ПРОГРАМ
Біляковська О. О., Дутка Г. Я., Білик О. С.
ОСВІТНІ БАР’ЄРИ У ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ: ВИДИ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ
Бровченко А. І.
РЕМІСНИЧІ ПАЛАТИ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ДИЗАЙН-ОСВІТИ УКРАЇНИ
Буханєвич В. В., Туріна О. А.
ОСНОВНІ ПРИНЦИПОВІ ПОЛОЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ СКРИПАЛЯ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ В СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ЗАКЛАДАХ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Васютинська Є. А.
РОЗВИТОК ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН НА ЄЛИСАВЕТГРАДЩИНІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ
Гончарук О. В.
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Демянчук М. Р., Гашинська О. С., Горська О. В.
СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ І МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ
Добровольська Р. О.
ІНТЕГРАТИВНИЙ ТА ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПІДХІД ЯК ЕЛЕМЕНТИ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МУЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА США
Жога Р. А.
МОДЕЛЬ ПРОЄКТУВАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Жумбей М. М., Копчак Л. В., Приймак Л. Б.
РОЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ В УМОВАХ ВІЙНИ
Кир’язова О. В., Нетребчук Л. М., Самойленко Т. О., Циба А. А., Нагачевська С. А.
АКТУАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИКІВ ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ ІМІДЖУ ЛІКАРЯ
Коноз О. Б.
ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗІЇ: ВІД ВКЛЮЧЕННЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ В УКРАЇНІ ІЗ 1990-Х РР. ПО 2020-І РР.
Костак К. А.
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧНІВ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Костенко Р. В.
РОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ
Кулєшов С. О.
ОГЛЯД ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЙМІФІКАЦІЇ, ЗМІШАННОГО, ДИСТАНЦІЙНОГО, ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО ТА ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ ЯК СУЧАСНИХ ФОРМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Макаренко Л. Л., Тун Січень
СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ КОНЦЕПТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФІЛОЛОГА ЯК МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Марушко Л. П.
АКТУАЛЬНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Масюк О. М., Партола В. В., Смолянюк Н. М., Титаренко Л. І.
ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Моренко О. М.
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
Писаревська О. В.
ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ-МІЖНАРОДНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Римар І. Ю.
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНЬОГО АРТИСТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО АНСАМБЛЮ В ПРОЦЕСІ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПРАКТИКИ
Снісар О. А., Кухнюк О. В., Боєчко Ф. Ф., Ліфер К. О., Канак Л. А.
ЗАСТОСУВАННЯ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ СХЕМ ПРИ ВИКЛАДАННІ АНАЛІТИЧНОЇ, ТОКСИКОЛОГІЧНОЇ, ОРГАНІЧНОЇ ТА БІОЛОГІЧНОЇ ХІМІЙ
Стечкевич О. О.
БАЗОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА
Хорошайло О. С., Кочергіна С. С.
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Tsaryk O., Panychok T., Rybina N., Koshil N., Hyryla O.
INTERACTIVE METHODS OF LEARNING A FOREIGN LANGUAGE: THE ROLE OF THE COMMUNICATIVE APPROACH
Чекан О. І.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ З ООП
Яндола К. О.
ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК МЕДІАКОМПЕТЕТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В МИРНИЙ ЧАС ТА В УМОВАХ ВІЙНИ