Науковий часопис № 89
Титульна сторінка
Зміст
Апрєлєва І. В.
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ГУМАНІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Барна Х. В., Кашуба Л. В., Вальо Ж. Г.
ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ
Бєляєв С. Б., Толмачова І. М., Єрьоменко О. А.
РЕАЛІЗАЦІЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В РОБОТІ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ МАГІСТРА
Ковальчук В. Ю., Білецька Л. С., Стасів Н. І.
АКТИВІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ МОДЕЛЮВАННЯ СЮЖЕТНИХ ЗАДАЧ
Вінтоняк О. В., Зварич Р. В.
УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ІСТОРІЯ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ
Воробець О. Р.
ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ
Havrylenko K., Meleshko I.
MODERN TEACHING AIDS AND TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGES TEACHING
Демянчук М. Р., Горська О. В., Демянчук Т. М.
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ (НА ПРИКЛАДІ КУРСІВ «ОБСТЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКА ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ» ТА «ОСНОВИ РАЦІОНАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ»)
Денисенко Н. Г., Найт Н. Ф.
СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Долгополова Н. В., Волколуп П. М.
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИКОНАННІ ГОЛЬФ-СВІНГУ З ПОГЛЯДУ БІОМЕХАНІКИ М'ЯЗІВ
Дудко С. Г.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ
Іщук О. А., Пантік В. В., Іванюк О. А., Ващук Л. М., Романюк В. П.
СФОРМОВАНІСТЬ МЕТОДИКИ ТА НАВИЧОК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Коленіченко Т. І.
ТЕОРЕТИЧНІ ВИТОКИ КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ ПОНЯТТЯ «ГІБРИДНА ВІЙНА»
Корнят В. С., Мартіросян Л.А.
ОСМИСЛЕННЯ ФЕНОМЕНУ ВИХОВАННЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ РЕТРОСПЕКТИВНОГО ПОГЛЯДУ І СУЧАСНОСТІ
Коростіянець Т. П.
РЕФЛЕКТИВНЕ НАВЧАННЯ З МАТЕМАТИКИ: РІВЕНЬ НАУКОВОГО РОЗВИТКУ, ВПРОВАДЖЕННЯ У ПРАКТИКУ ОСВІТИ
Костюк О. П.
ЕСТЕТИЧНЕ СПРИЙНЯТТЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ
Кузьмін В. В., Кузьміна М. О., Борисюк С. О., Стадник А. Г., Ігрушко А. Ю.
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «СОЦІАЛЬНА РОБОТА В СФЕРІ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ»
Купець О. М.
СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСУДЖЕНИХ У ВИПРАВНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ ІІ ПОЛОВИНИ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Кушнірук С. А.
РОЗВИТОК ПОНЯТТЄВО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІВЕНТ-ПЕДАГОГА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Lebed Iu., Skrypnyk N., Yakovenko T., Kohutiuk O.
WORKING WITH THE TEXT DURING LESSONS OF THE PHILOLOGY CYCLE AS THE MAIN METHOD OF FORMING SOCIO-CULTURAL COMPETENCE
Макаренко А. В., Буров Ю. В., Шайда О. Г.
ПРОФЕСІОГРАМА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Марченко О. Г., Сидоренко І. І.
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАВООХОРОНЦІВ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ІЗ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ
Наровлянський О. Д.
ДІЯЛЬНІСТЬ МІНІСТЕРСТВ ОСВІТИ УНР ТА ГЕТЬМАНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ З РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО ТУРИЗМУ
Пащук Ю. М., Гавришків О. Б.
ОЦІНЮВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВІЙСЬКОВИХ КУРСАНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Рего Г. І., Рего О. Ю.
ВИКОРИСТАННЯ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАКАРПАТТЯ
Севастюк М. С., Слабко В. М.
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Соколова О. В., Мельник О. П., Ши Юе
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНИХ УЯВЛЕНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Швардак М. В.
ОСВІТНІ ТРЕНДИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Яремович М. А.
ГРОМАДЯНСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ – АКТУАЛІТЕТ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ
Коляденко К. В., Стучинська Н. В., Федоренко О. Є., Кучеренко І. І.
СИСТЕМА МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ: ЕВОЛЮЦІЯ ТА СУЧАСНИЙ СТАН
Шапран О. І., Мужель Д. С.
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ ТА УКРАЇНИ