Науковий часопис № 88

Титульна сторінка

Зміст

Євтух В. Б.
УНІВЕРСИТЕТ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ (УСОН): КОНЦЕПЦІЯ АДАПТИВНОЇ МОДЕЛІ ДЛЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ

Алендарь Н. І.
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Baldyniuk O. D.
PROVISION OF SOCIAL SERVICES TO INTERNALLY DISPLACED PEOPLE IN UKRAINE UNDER THE MARTIAL LAW CONDITIONS

Бей І. Ю., Чупровська М. Я.
МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ

Бовсунівський В. М.
РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СУЧАСНИХ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ МИСТЕЦЬКОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Бондаренко Ю. А., Позняк О. С.
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ ІНКЛЮЗВНОЇ ОСВІТИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ)

Бровченко А. І.
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ НЕПЕРЕРВНОЇ СИСТЕМИ ДИЗАЙН-ОСВІТИ – АКТУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ СЬОГОДЕННЯ

Буздуган О. А., Візнюк В. В.
ФОРМУВАННЯ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Вишківська В. Б., Патлайчук О. В., Ступак О. П.
СУЧАСНА СИСТЕМА ОСВІТИ: ІННОВАЦІЙНА ТРАЄКТОРІЯ РОЗВИТКУ

Власова І. В.
ФІНАНСУВАННЯ ЗАЛУЧЕННЯ УНІВЕРСИТЕТІВ ДО СПІВПРАЦІ З ГРОМАДОЮ: ДОСВІД ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Гевчук Н. С., Жиляк Н. В.
ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

Гнатовська К. С.
ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ЗВО

Гончарук О. В.
СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Gusak L., Smalko L.
LINGUO DIDACTIC FRAMEWORK OF ASSOCIATIVE TEACHING A FOREIGN LANGUAGE

Дудко С. Г.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ

Дурманенко О. Л.
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Івах С. М.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Качак Т. Б., Круль Л. М., Литвин Н. Б.
ЛЕКЦІЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЖАНР АКАДЕМІЧНОЇ РИТОРИКИ: ПОРІВНЯННЯ КЛАСИЧНОЇ ТА СУЧАСНОЇ МОДЕЛЕЙ

Квасниця І. М., Ференчук Б. М., Цісар В. В., Дмитришин Н. О.
КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Княжева І. А.
МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ

Костенко О. В.
ЗАСТОСУВАННЯ АВТОРСЬКОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ОБЛІКОВЦІВ

Кузьмін В. В., Кузьміна М. О., Балухтіна О. М., Баршацька Г. Ю., Щербина С. С.
СОЦІОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРАКТИЧНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ

Курєнкова А. В.
ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ГЛОБАЛЬНОГО ЧИТАННЯ ТАН-СОДЕРБЕРГА ПРИ РОБОТІ З УЧНЯМИ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ

Lazarieva K., Nefedchenko O.
HEURISTIC DIALOGUE TECHNIQUE IN THE FORMATION OF INQUIRY ACTIVITY SKILLS OF PRIMARY SCHOOL PUPILS

Лєвіт Д. А.
ДО ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ СЦЕНІЧНОГО ОБРАЗУ СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ

Лимаренко В. І.
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ВОКАЛЬНОГО АНСАМБЛЮ НА ЗАСАДАХ ЕД’ЮТЕЙНМЕНТУ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Лисенко Н. В., Лисенко О. М., Матішак М. В.
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ: ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ

Макаренко Л. Л., Певсе А. А.
ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Марченко О. Г., Сидоренко І. І.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ОФІЦЕРА ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА ВІЙСЬКОВО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Несік Л. І., Лихошвед Н. В., Свисюк О. В.
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У РІЗНИХ СФЕРАХ СПІЛКУВАННЯ

Ostrovska M.
DEVELOPMENT OF THE SPEECH ENVIRONMENT IN YOUNGER SCHOOLCHILDREN THROUGH THE INTRODUCTION OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN MODERN SCHOOLS

Павлиш Т. Г.
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ

Павлова Н. С.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ОСВІТНЬО–ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ІНФОРМАТИКА)»

Реут Є. О., Крючков С. І., Яворська Н. П., Мартинюк О. В.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН І ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ

Сасіна І. О., Паламар О. М., Гребенюк Т. М., Купріянова Т. О., Медведок Л. Г.
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ, ЯКІ ОТРИМАЛИ ПОРУШЕННЯ ЗОРУ ВНАСЛІДОК БОЙОВИХ ДІЙ

Сеник А. М.
ЩОДО ПРОБЛЕМИ ОНОВЛЕННЯ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА: ТЕХНОЛОГІЯ СПОГАДІВ

Солнишкіна А. А.
ВИКОРИСТАННЯ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ АРТ-ТЕРАПІЇ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ БІЖЕНЦІВ ТА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ

Соменко Д. В., Соменко О. О.
СТВОРЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ НА ОСНОВІ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ФАХОВУ ПІДГОТОВКУ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ: 015.39 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)

Stoliarchuk L.
FORMS OF ORGANIZING THE PROFESSIONAL TRAINING OF BACHELORS IN THE FIELD OF LAW AT CANADIAN UNIVERSITIES

Стрельбицька С. М.
ПРОФЕСІЙНА ЗРІЛІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ОСОБИСТОСТІ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ

Фекета І. Ю.
ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПІВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ СТУДЕНТАМИ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Чайченко В. Ф., Сарієнко В. В., Бондаренко Т. М.
ДИДАКТИЧНА СТРУКТУРА САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАННІ

Чорнобрива Н. В.
ІСТОРІОГЕНЕЗ ЦИФРОВІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ

Шапран О. І., Сідіропуло К. М.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Шарова Т. М., Ломейко О. П., Землянська А. В., Шаров С. В.
МОНІТОРИНГ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Яковенко О. І.
ЩОДО ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ПРОЄКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Янь Чженьюй
МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИШІВ УКРАЇНИ

Ящук О. В.
ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ІЗ КІБЕРБЕЗПЕКИ ЯК ОСВІТНІЙ АКТУАЛІТЕТ