Науковий часопис №72 том 2
Титульна сторінка
Зміст
Mahdiuk O. V. PROJECT TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF STUDENTS’ FOREIGN COMMUNICATION COMPETENCE FORMATION
Макаренко Л. Л., Остапчук Т. С. ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ТА ЗМІСТУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Малежик Ю. М. РОЗВИТОК ОБРАЗОТВОРЧОЇ ГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З МЕТОДИКИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Мартинчук О. В., Довга К. Р. КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТТЯ «ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» В УКРАЇНСЬКІЙ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІЙ БАЗІ У СФЕРІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Мельничук І. М., Сваричевська А. П. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Мішедченко В. В. МІСЦЕ ТА РОЛЬ МУЗИЧНОЇ КАЗКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Мозуль І. В. РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА
Монько Р. М. ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ТЕХНІКИ ТА ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ: ПОЛЬСЬКИЙ ДОСВІД
Морозова М. Е. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ОРГАНІЗАЦІЇ
Москальова Л. Ю. ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Невзоров Р. В. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ АВІАЦІЙНИХ ТРЕНАЖЕРІВ У НАЗЕМНОМУ НАВЧАННІ БОЙВИМ ПОЛЬОТАМ МАЙБУТНІХ ЛЬОТЧИКІВ ТАКТИЧНОЇ АВІАЦІЇ
Нелін Є. В. ШКОЛА «САММЕРХІЛЛ» ТА ПОЄДНАННЯ ФРЕЙДИЗМУ З ПЕДАГОГІКОЮ СВОБОДИ В ІДЕЯХ О. НІЛЛА
Нечитайло Ю. С. РОЗВИТОК ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ОНТОГЕНЕЗІ ТА ЇЇ ФОРМУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
Никифоров А. М. РОЗВИТОК ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ НА ТЕРЕНАХ ПІДРОСІЙСЬКОЇ УКРАЇНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ У ДОСЛІДЖЕННЯХ РАДЯНСЬКОЇ ДОБИ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ
Носова В. В., Олефіренко Н. В. ТЕХНОЛОГІЧНІ УМІННЯ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО УЧНІВСТВА
Окольнича Т. В. НАРОДНА ПЕДАГОГІКА СХІДНИХ СЛОВ’ЯН ПРО СТАВЛЕННЯ ДО ДИТИНИ (В ЕТНОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛАХ ХІХ – ПЕРШОЇ ЧВЕРТІ ХХ СТОЛІТТЯ)
Онищук С. О. ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Опалюк Т. Л. КЕЙС-МЕТОД У СИСТЕМІ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ, ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Павлюк І. С. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЖІНОЧОГО СПОРТУ НА МАТЕРІАЛІ ПЕРШОГО ЖІНОЧОГО ЧЕМПІОНАТУ ЄВРОПИ З ФУТЗАЛУ
Панасенко А. В. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ ЛЕКСИКОЮ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ СТУДЕНТАМИ-БАКАЛАВРАМИ ФІНАНСОВОГО ПРОФІЛЮ
Пахомова О. В. ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ
Пенза І. В. ІНТЕНСИФІКАЦІЯ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СКЛАДОВОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ (1975-1990 РОКИ)
Пінчук І. О. ПРАКТИКО ЗОРІЄНТОВАНЕ ІНТЕРАКТИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Пліско Ю. В., Гапій В. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ОБЖД ТА ОП» У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Погребняк Д. В. РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАЧАЛЬНИКІВ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ І СПОРТУ ВІЙСЬКОВИХ ЧАСТИН ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ У СИСТЕМУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Подгорна В. В., Кавиліна Г. К., Герега С. О. ЗАГАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Поліщук Л. П., Пушкар Т. М. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАСОБАМИ КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Полянiчко О. Д. СТРУКТУРА КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
Приступа Я. В. ІСТОРІОГРАФІЯ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НАПРИКІНЦІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХI СТОЛІТТЯ
Прищепа С. М. ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ ЯК ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ДУХОВНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Прокопчук М. М. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Радченко М. Р. ПИТАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Ребуха Л. З., Рудакевич О. М. СТРУКТУРА ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Романова О. О., Мудрик О. В. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА
Слюсарук-Літвін С. С. ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Смаковський Ю. В. ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ КОЛЕКТИВНОГО МУЗИКУВАННЯ В ОРКЕСТРОВОМУ КЛАСІ
Старостіна О. В. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
Стеблюк С. В. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПІДПРИЄМНИЦТВА, ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Суворова Т. І., Табак Н. В., Констанкевич В. П. ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я ТА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ ДІВЧАТ-ПІДЛІТКІВ
Сяська І. О. ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
Таран І. М. УДОСКОНАЛЕННЯ МАЙСТЕРНОСТІ ЧИТКИ НОТ З ЛИСТА НА УРОКАХ ФОРТЕПІАНО
Терещенко С. В. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ВЧИТЕЛЕМ МУЗИКИ КРЕАТИВНОГО АРТ-ПРОСТОРУ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА
Ткаченко О. М. ЗМІСТ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ФАХІВЦЯ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ
Тулякова К. Р. ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ У ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ МЕДІАЦІЇ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТІВ
Тюльпа Т. М. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СУТНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Тюріна В. О. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ ЯК МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ
Упатова І. П. ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ
Федоренко О. Ф. СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ІНВАЛІДНОСТІ ТА ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ
Федорченко В. К. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ТУРИСТСЬКОЇ ОСВІТИ
Фоменко Т. М. ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Халайджі С. В., Кананихіна О. М., Сергєєва Т. П., Яготін Р. С. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Харченко І. І. ІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АГРАРНИХ ЗВО
Хоменко Л. М. ІСТОРІОГРАФІЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСАД ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Цюпак І. М. ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ В КОНТЕКСТІ ОСВІТИ ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ
Чепурна С. П. ДІАГНОСТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Чернікова Н. В. ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
Шаров С. В. АНАЛІЗ НАПРЯМКІВ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Штурба А. О. ЯКІСТЬ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІ. ЗВІТ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ
Ягупов В. В., Нехаєнко С. І. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ОРГАНІЗАТОРІВ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НА ЕТАПІ ОПЕРАТИВНО-ТАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
Яковенко Н. В. ОСОБЛИВОСТІ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Яценюк Н. И., Клак И. Е. ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА КАК КОМПОНЕНТ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА