Науковий часопис № 84, Том 2
Титульна сторінка
Зміст
Мельничук Л. В., Римарчук К. М.
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФАРМАКОЛОГІЇ
Михайлишин Г. Й., Мандро Л. О.
“SOFT SKILLS” У СИСТЕМІ ОСВІТИ ІЗРАЇЛЮ: КРЕАТИВНІСТЬ, МОТИВАЦІЯ ТА ЛІДЕРСТВО
Моргунова Н. С., Тохтар Г. І.
ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ УКРАЇНСЬКИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Овчиннікова О. М.
РОЗВИТОК ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ В МОРСЬКИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ПІВДНЯ УКРАЇНИ (1984–1990 РОКИ)
Окаєвич А. В.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ У ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Олійник Н. А., Шаргородська В. М.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРАКСЕОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК СУБ’ЄКТІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Омельченко М. С., Кузнецова Т. Г., Пасюк С. П.
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ
Павленко В. О., Насонкіна О. Ю., Павленко Є. Є.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ БІГУНІВ НА КОРОТКІ ДИСТАНЦІЇ НА ЕТАПІ ПОЧАТКОВОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ
Пасько О. М.
МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДИЗАЙНЕРІВ ОДЯГУ
Процишина О. Ю.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА МИСТЕЦЬКОЇ ШКОЛИ НА ЗАНЯТТЯХ СОЛЬНОГО СПІВУ
Резнік С. М., Кузнецова Г. А.
ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ МАЙБУТНІМИ ІНЖЕНЕРАМИ ВИКЛАДАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Riazantseva D. V.
METHODS OF OVERCOMING COMMUNICATIVE BARRIERS IN THE PROCESS OF LANGUAGE TRAINING OF FOREIGN STUDENTS
Сасіна І. О., Гребенюк Т. М., Купріянова Т. О., Медведок Л. Г.
ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Семененко І. Є.
МОЖЛИВОСТІ АКТИВНИХ ТА ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО КОМПЕТЕНТНОГО ІНОЗЕМНОГО ФАХІВЦЯ
Сікорська О. О., Орду К. С.
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: НЕДОЛІКИ ТА ПЕРЕВАГИ
Сороколіт Н. С.
ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ МОВЛЕННЄВИХ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ
Сорочан М. П.
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Соснова М. А.
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
Stukalo O. A.
PROFESSIONAL CULTURE IN THE CONTEXT OF FUTURE VETERINARIANS TRAINING
Філіппова Л. В.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Харченко Ю. Т.
МЕТОДОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ, ЗМІСТ
Хроленко О. А.
РОЗВИТОК ВМІНЬ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ СУДНОВОДІННЯ В АСПЕКТІ КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ
Чепурна Н. О.
ПОЛІТИКО-УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ В УКРАЇНІ
Черкашин С. В.
ДУАЛЬНА ОСВІТА В НІМЕЧЧИНІ ЯК СПОСІБ ПОГЛИБЛЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Чиченьова О. М., Новікова І. В., Ганул О. В.
СПРИТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ГРИ В НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС
Ящук С. П.
СИСТЕМА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ У ФРАНЦІЇ: РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОСИЛЕННЯ ПЕРВИННОЇ ПРОФІЛАКТИКИ КОНФЛІКТІВ