Науковий часопис № 92

Титульна сторінка

Зміст

Andreiko L., Medvedovska D., Skarlupina Yu.
ONLINE: AN OBSTACLE OR AN OPPORTUNITY

Balatska O.
COMPLEX OF EXERCISES FOR TEACHING CIVIL ENGINEERING STUDENTS HOW TO WRITE A COVERING LETTER IN ENGLISH

Болотнікова А. П.
МОТИВАЦІЙНО-ЦІЛЬОВИЙ АСПЕКТ У НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ

Бондар Н. В.
БАЗОВІ КОНЦЕПТИ МЕНТАЛЬНОСТІ В АСПЕКТІ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

Галаур С. П.
ІНТЕРМЕДІЙНИЙ КОД ГАСТРОНІМІВ У ЖАНРІ МЕНЮ: ВИВЧЕННЯ ІНШОМОВНИХ СЛІВ ПІД ЧАС ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКСКУРСІЇ

Hunchenko Yu.
PECULIARITIES OF TEACHING VOCABULARY AT ESP CLASSES

Домаренко М. В.
ВИКОРИСТАННЯ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ТА ВЕБ-РЕСУРСІВ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ПРАКТИКИ АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Korol T.
REFLECTIVE APPROACH TO PROSPECTIVE PHILOLOGISTS’ TRANSLATION COMPETENCE ASSESSMENT

Лещенко Т. О., Шевченко О. М.
ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ ЗАСОБАМИ ІМЕРСИВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ

Manhura S., Sereda A.
COMPLEX GRAMMATICAL TRANSFORMATIONS IN THE PROCESS OF TRANSLATION FROM ENGLISH TO UKRAINIAN

Москаленко М. В.
АВТЕНТИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ ГРАМАТИЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 227 ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ, ЕРГОТЕРАПІЯ

Різник Ю. Ю.
СЛОВОТВІРНА КОНТАМІНАЦІЯ В АВСТРІЙСЬКОМУ ВАРІАНТІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ: ДО ПИТАНЬ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Таловиря Г. М., Петрук Л. А.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ ВИМОВИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Teteruk S., Pasternak T., Bondar S.
USING VIDEO MATERIALS AS A MEANS OF INCREASING THE EFFECTIVENESS OF FOREIGN LANGUAGE PERCEPTION AND UNDERSTANDING

Turchyn O.
PSYCHODIDACTIC PROBLEMS OF LEARNING A FOREIGN LANGUAGE AT INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION

Fedorenko Yu.
INTERACTIVE TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF STUDENTS ORAL COMMUNICATION TEACHING

Чередник Л. А., Болотнікова А. П.
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР В ІСТОРІЇ ПОЛТАВСЬКОЇ ПОЛІТЕХНІКИ (1818–2023 РР.)

Чернишов В. В.
МЕТОДИКА ОБЕРНЕНОГО НАВЧАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ

Shvetsova I., Bondarenko V.
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) IN THE TEACHING OF MARITIME ENGLISH: IMPLICATIONS AND ADVANTAGES